Tom 17 Nr (2011): 17, 2011

Artykuły [1020]

Słowo wstępne
17, 2011, Strony 5 - 6
Pobierz artykuł PDF
Intertekstualność jako jedno z możliwych narzędzi badawczych metodologii ludologicznej. Wybrane zagadnienia
17, 2011, Strony 7 - 24
Pobierz artykuł PDF
Role Playing Games wobec tradycji. Na przykładzie aktualizacji figur gotyckiej wyobraźni w serii komputerowych gier "Diablo"
17, 2011, Strony 25 - 44
Pobierz artykuł PDF
Pulp era w grach fabularnych
17, 2011, Strony 45 - 57
Pobierz artykuł PDF
Element dramowy w RPG: zarys projektu przemiany gracza
17, 2011, Strony 59 - 68
Pobierz artykuł PDF
Ludzie i nieludzie, a piksele te same — dyskryminacja rasowa w komputerowych grach fabularnych
17, 2011, Strony 69 - 83
Pobierz artykuł PDF
Analiza konwencji tematycznych gry fabularnej
17, 2011, Strony 85 - 97
Pobierz artykuł PDF
Niebezpieczne rozrywki. Motyw gry w zbiorze opowiadań "Sępy" Roberta Cichowlasa i Jacka M. Rostockiego
17, 2011, Strony 99 - 111
Pobierz artykuł PDF
Wróg u bram: literatura popularna — oznaka kryzysu czy efekt globalizacji?
17, 2011, Strony 113 - 126
Pobierz artykuł PDF
Tendencje rozwojowe polskiej literatury kryminalnej po 1989 roku
17, 2011, Strony 127 - 145
Pobierz artykuł PDF
Twórczy kontynuator czy tylko zręczny naśladowca? Paremia w powieściach kryminalno-historycznych Mariusza Wollnego
17, 2011, Strony 147 - 187
Pobierz artykuł PDF
Wariacje postmodernistyczne w prozie Thomasa Pynchona
17, 2011, Strony 189 - 198
Pobierz artykuł PDF
Literatura i kultura popularna. Bibliografia przedmiotowa za rok 2009 z uzupełnieniami za rok 2008
17, 2011, Strony 199 - 213
Pobierz artykuł PDF