Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o. używa plików cookies do zbierania informacji dotyczących korzystania z tego serwisu. W każdej chwili możliwe jest zablokowanie obsługi plików cookies w przeglądarce. Prosimy pamiętać, że zmiany ustawień w przeglądarce mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji stron internetowych naszego serwisu. Więcej informacji pod tym odnośnikiem - Polityka cookies.
CNS
    • Zaloguj
    CNS Czasopisma Naukowe w Sieci
    EN PL
  • Home
  • Ostatni numer
  • Spis numerów
  • Redakcja
  • Rada Naukowa
  • Recenzenci
  • Informacje dla autorów

Paweł Pawiński

ORCiD: https://orcid.org/0000-0003-1247-0854
Google Scholar Paweł Pawiński
Artykuły:
Paweł PawińskiORCiD: 0000-0003-1247-0854
Brand experience. O (zapomnianej) roli marki w budowaniu wartościowych doświadczeń
Dziennikarstwo i Media, Społeczności, relacje, doświadczenia, Strony 145-155
Pobierz artykuł PDF
WUWR Logo

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.

plac Uniwersytecki 15

50-137 Wrocław

cns@wuwr.pl
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka Plików Cookies

© 2012-2020 by CNS

Dziękujemy za zainteresowanie. Już wkrótce CNS będzie oferował możliwość rejestracji w Open Journal Systems, a tymczasem zapraszamy do przeglądania opublikowanych artykułów.
Zapomniałeś(aś) hasła?