Katarzyna Brzózka Polonez z filmu Pan Tadeusz w reżyserii Andrzeja Wajdy jako utwór choreograficzny w rozumieniu prawa autorskiego
Konrad Kultys Ruch ciała, ruch kamery — o dialogu filmu i teatru tańca współczesnego na przykładzie doświadczenia realizacji artystycznego dokumentu eksperymentalnego Tensity
Gabriela Bortacka Obraz mężczyzn w filmach pornograficznych wyprodukowanych od 2018 roku (szkic zagadnienia na podstawie piętnastu wybranych materiałów)
Dorota Burczyc Nowy wymiar niepełnosprawności? Rozważania na temat wpływu pojęć na wizerunek osób z różnymi dysfunkcjami
Izabela Andrzejak Taniec ludowy jako narzędzie socjalistycznej propagandy na przykładzie filmu Zimna wojna Pawła Pawlikowskiego
Barbara Kilijańska Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie — rodzaje sieci i kierunki porozumiewania się
Bartosz Cudak Od języka do praktyk społecznych: dyskryminacyjna retoryka „dobrej zmiany” na przykładzie stygmatyzowania osób nieheteronormatywnych
Zbigniew Chmielewski Pryncypia i kompromisy etyczne w zakresie komunikowania nadchodzącego pokolenia dziennikarzy, PR-owców, urzędników - refleksje badawcze
Łukasz Wróblewski Jak wykorzystać wstręt? O roszadach z polskością i potrzebie samorealizacji w twórczości Michała Witkowskiego słów kilka
Marianna Różalska Rock jako nośnik treści. Analiza tematów piosenek z lat osiemdziesiątych XX wieku i drugiej dekady XXI wieku