Tom 4 Nr 2: Fall 2011

Book reviews

Delia Balaban and Ioan Hosu (eds.) (2009). PR Trend, Society and Communication. Mittweida: Hochschulverlag, pp. 337, ISBN 978-3-9812499-3-4
Fall 2011, Strony 325-327
Zobacz abstrakt Pobierz artykuł PDF
Marta Dyczok and Oxana Golutvina (eds.) (2009). Media, Democracy and Reform: The Post-Communism Experience: (Interdisciplinary Studies on Central and Eastern Europe 6): Bern: Peter Lang, pp. 246, ISBN 978-3-0343-0311-8 pb
Fall 2011, Strony 327-329
Zobacz abstrakt Pobierz artykuł PDF
Mihai Coman (ed.) (2010). Models of, Models for Journalism and Communication/Modèles de, Modèles pour le Journalisme et la Communication. Bucharest: Ars Docendi Publishing House-University of Bucharest, pp. 555, ISBN 978-973-558-515-0
Fall 2011, Strony 330-332
Zobacz abstrakt Pobierz artykuł PDF
Bogusława Dobek-Ostrowska and Kamila Majdecka (eds.), (2011). Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polsce (Empirical Studies on Political Communication in Poland). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, pp. 258, ISBN 978-83-229-315
Fall 2011, Strony 332-334
Zobacz abstrakt Pobierz artykuł PDF
Kees Brants and Katrin Voltmer (eds.) (2011). Political Communication in Postmodern Democracy: Challenging the Primacy of Politics. Palgrave Macmillan, pp. 284, ISBN 978-0-230-24335-4
Fall 2011, Strony 334-336
Zobacz abstrakt Pobierz artykuł PDF
Eric Klinenberg (2007), Fighting for Air: The Battle to Control America’s Media. New York: Metropolitan Books, pp. 339, ISBN 13: 978-0-8050-7189-0
Fall 2011, Strony 337-339
Zobacz abstrakt Pobierz artykuł PDF