Wstęp
McQuail, D. (2012). Teoria komunikowania masowego. Wydawnictwo Naukowe PWN.
Melosik, Z. (2010). Tożsamość, ciało i władza w kulturze instant. Oficyna Wydawnicza Impuls.
Meyer, P. (2009). The Vanishing Newspaper. Saving Journalism in the Information Age. Updated Second Edition. University of Missouri Press.
Polskie Badania Czytelnictwa (2024, luty). Prasa drukowana i cyfrowa 2023/2024. Dostęp 30 listopada 2024 z https://www.pbc.pl/webinar-prasa-drukowana-i-cyfrowa-2024/.
Raport RADIO 2023: podsumowanie wyników słuchalności (2024, 1.01.). Dostęp 30 listopada 2024 z https://iloveradio.pl/radio2023/.
Gemius, Polskie Badania Internetu, IAB Polska (2024, 1.07.). Social Media 2024. Dostęp 30 listopada 2024 z https://gemius.com/pl/news/druga-edycja-raportu-social-media-juz-dostepna/.
We Are Social & Meltwater (2024, 23.02). Digital 2024: Poland. Dostęp 30 listopada 2024 z https://datareportal.com/reports/digital-2024-poland.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (2024, 4.04.). Wyniki Badania Założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów za 2023 rok. Dostęp 30 listopada 2024 z https://www.gov.pl/web/krrit/wyniki-badaniazalozycielskiego-krajowego-instytutu-mediow-za-2023-rok.