Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Język Polski
English
Język Polski
toggle menu
O czasopiśmie
Ostatni numer
Spis numerów
Redakcja
Procedura recenzji
Zgłoszenia
Etyka
Polityka wydawnicza
Tom 22 (2024): Oddziaływanie mediów – pomiędzy gustem muzycznym a agitacją polityczną
Opublikowane:
12-03-2025
Pełny numer
PDF
Mirosława Wielopolska-Szymura
,
Wprowadzenie
https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.1
PDF
Artykuły
Katarzyna Siwczyk
,
Czy Ślązacy istnieją w mediach? Analiza doniesień prasowych na temat wyników narodowego spisu powszechnego z roku 2011 i 2021 w wybranych mediach
https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.2
PDF
Anna Rakoczy
,
Magdalena Witkowicz
,
Mateusz Kowalski
,
Bartłomiej Wiejak
,
Natalia Lazreg
,
Techniki propagandowe w wątkach dotyczących opozycji w wieczornym wydaniu „Wiadomości” TVP w listopadzie 2023 roku
https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.3
PDF
Julia Książek
,
Analiza postów prezydentów miast wojewódzkich na Facebooku w okresie pandemii SARS-CoV-2
https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.4
PDF
Damian Pałuba
,
Gust muzyczny polskich muzyków na podstawie wyników Konkursu Piosenki Eurowizji
https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.5
PDF
Recenzje
Katarzyna Drąg
,
Jak najskuteczniej zapewnić jakość mediów? Recenzja: Paweł Urbaniak, System odpowiedzialności mediów w Polsce na tle systemów w innych krajach, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2024, ss. 341.
https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.6
PDF