Logo
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  •   English   Język Polski
    
                            Nagłówek strony
    • O czasopiśmie
    • Ostatni numer
    • Spis numerów
    • Redakcja
    • Procedura recenzji
    • Zgłoszenia
    • Etyka
    • Polityka wydawnicza

    Tom 22 (2024): Oddziaływanie mediów – pomiędzy gustem muzycznym a agitacją polityczną

    Opublikowane: 12-03-2025

    Pełny numer

    PDF
    Mirosława Wielopolska-Szymura,

    Wprowadzenie

    https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.1
    PDF

    Artykuły

    Katarzyna Siwczyk,

    Czy Ślązacy istnieją w mediach? Analiza doniesień prasowych na temat wyników narodowego spisu powszechnego z roku 2011 i 2021 w wybranych mediach

    https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.2
    PDF
    Anna Rakoczy, Magdalena Witkowicz, Mateusz Kowalski, Bartłomiej Wiejak, Natalia Lazreg,

    Techniki propagandowe w wątkach dotyczących opozycji w wieczornym wydaniu „Wiadomości” TVP w listopadzie 2023 roku

    https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.3
    PDF
    Julia Książek,

    Analiza postów prezydentów miast wojewódzkich na Facebooku w okresie pandemii SARS-CoV-2

    https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.4
    PDF
    Damian Pałuba,

    Gust muzyczny polskich muzyków na podstawie wyników Konkursu Piosenki Eurowizji

    https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.5
    PDF

    Recenzje

    Katarzyna Drąg,

    Jak najskuteczniej zapewnić jakość mediów? Recenzja: Paweł Urbaniak, System odpowiedzialności mediów w Polsce na tle systemów w innych krajach, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2024, ss. 341.

    https://doi.org/10.19195/2028-8322.22.6
    PDF
    Logo

    Strona wuwr.pl jest własnością Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego.