Jedenasty numer „Dziennikarstwa i Mediów” poświęcony jest przede wszystkim medialnym wizerunkom kobiet. Trzy pierwsze zamieszczone w nim artykuły dotyczą obrazów postaci kobiecych pojawiających się w kulturze sardyńskiej. Duilio Caocci analizuje bohaterki występujące w prozie Grazii Deleddy — pisarki nagrodzonej w 1926 roku Nagrodą Nobla. Następnie Ewa Baszak opisuje kino sardyńskie i wskazuje na tradycyjne wzorce kobiecości, które w tej kinematografii się pojawiają. Z kolei Giulia Pilloni przywołuje dokonania, działającej na tej wyspie w latach sześćdziesiątych, grupy teatralnej La Maschera of San Sperate.
Zamieszczony w dalszej części numeru artykuł Hanny Kowalskiej skoncentrowany jest na filmach Urlicha Seidla i postaciach kobiecych obecnych w twórczości austriackiego reżysera. Natomiast zamykający numer tekst Arkadiusza Lewickiego to próba wskazania, czym różnią się od siebie terminy transgenderyzm, transwestytyzm oraz cross-dressing i w jaki sposób polskie kino różnych dekad prezentowało postaci o niejasnej tożsamości płciowej. Warto również dodać, że numer jedenasty „Dziennikarstwa i Mediów” jest w całości anglojęzyczny.