• Tom 4 (2013): Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań

Tom 4 (2013): Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań

Wprowadzenie
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 9 - 11
Pobierz artykuł PDF

Artykuły

Dekonsumpcja — racjonalny wybór czy ekonomiczny przymus?
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 15 - 29
Pobierz artykuł PDF
Social reception of companies’ marketing strategies in the area of socially responsible consumption. An example of clothing market
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 31 - 42
Pobierz artykuł PDF
Młodzi konsumenci wobec nowych mediów — racjonalne zakupy czy fascynacja technologią?
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 43 - 53
Pobierz artykuł PDF
Zorganizowana turystyka przygodowa. Psychospołeczne uwarunkowania konsumpcji usług turystycznych o podwyższonym stopniu ryzyka
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 55 - 70
Pobierz artykuł PDF
Mediator — zawód czy powołanie?
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 71 - 82
Pobierz artykuł PDF
Od konsumpcjonizmu do niedoborów
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 85 - 98
Pobierz artykuł PDF
Zarządzanie instytucjami kultury w Polsce a współczesne trendy w konsumpcji
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 99 - 109
Pobierz artykuł PDF
Współczesne formy kulturowych zróżnicowań. Przypadek „wszystkożerności”
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 111 - 131
Pobierz artykuł PDF
Socjotechniki marki w kontekście teorii kultury konsumenckiej i kontestujących ją ruchów społecznych
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 133 - 153
Pobierz artykuł PDF
Centrum handlowe jako ośrodek ewolucji konsumpcji oraz komunikacji społecznej
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 155 - 168
Pobierz artykuł PDF
Gamification as a new form of social communication
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 171 - 180
Pobierz artykuł PDF
Mniej konsumpcji, więcej efektywności? Słów kilka o wpływie idei zrównoważonego rozwoju transportu na model konsumowania samochodów w Polsce
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 181 - 205
Pobierz artykuł PDF
Współczesne rytuały funeralne w perspektywie socjologii konsumpcji. Przejawy prosumpcji i dekonsumpcji
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 207 - 225
Pobierz artykuł PDF
Motywacje do bycia konsumentem rynku edukacji sportowej. Przypadek wrocławskich sportowych szkół podstawowych
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 227 - 244
Pobierz artykuł PDF

Komunikaty, recenzje, informacje

Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji "Nadmiar pracy, brak pracy, prekaryzacja pracy"
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 247 - 249
Pobierz artykuł PDF
Ogólnopolska konferencja naukowa "Cywilizacje w perspektywie socjologicznej. Stan i kierunki badań nad cywilizacjami współczesnego świata" — sprawozdanie
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 249 - 253
Pobierz artykuł PDF
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji pt." Współdziałanie grup dyspozycyjnych w militarnym, paramilitarnym i cywilnym systemie bezpieczeństwa państwa"
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 253 - 255
Pobierz artykuł PDF
Komunikat z konferencji "Problemy społeczno-gospodarcze na polskich pograniczach — cz. 3"
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 256 - 257
Pobierz artykuł PDF
Recenzja: Elżbieta Chromiec, Dialog międzykulturowy w działalności polskich organizacji pozarządowych okresu transformacji systemowej, Oficyna Wydawnicza ATUT, Wrocław 2011, ss. 260
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 258 - 261
Pobierz artykuł PDF
Recenzja: Mirosław J. Szymański, Socjologia edukacji. Zarys problematyki, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2013, ss. 218
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym. Współczesne orientacje i metody badań, Strony 261 - 264
Pobierz artykuł PDF