Przejdź do głównego menu Przejdź do sekcji głównej Przejdź do stopki

Artykuły

Tom 38 (2021)

Marka jako nośnik wizerunku kraju pochodzenia — Rosja w narracji marketingowej Moscow Centre of SPARC Technologies o marce Elbrus

  • Dorota Kokowicz
DOI
https://doi.org/10.19195/1733-5779.38.5
Przesłane
16 grudnia 2021
Opublikowane
16-12-2021

Abstrakt

Niniejszy artykuł ma na celu ukazanie, w jaki sposób Moscow Centre of SPARC Technologies (MCST) komunikuje o rosyjskiej marce komputera Elbrus i — tym samym — jak marka ta staje się jednocześnie nośnikiem wizerunku kraju swojego pochodzenia — Rosji. Autorka przedstawia wyniki analizy zawartości strony internetowej MCST, aby ukazać, jaki wizerunek Rosji wyłania się z narracji marketingowej o marce, która to narracja jest pełna odwołań do bieżącej sytuacji politycznej tego kraju i jego historii.