Michał Grala Profesjonalizacja branży usług seksualnych w kontekście rozwoju narzędzi wizerunku i kanałów dystrybucji treści PDF
Michał Grech Prawo, język i komunikacja — stan i perspektywy badań nad zniesławieniem i mową nienawiści PDF
Agnieszka Kijewska Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych PDF
Dorota Kokowicz Marka jako nośnik wizerunku kraju pochodzenia — Rosja w narracji marketingowej Moscow Centre of SPARC Technologies o marce Elbrus PDF
Annette Siemes Transformation design a informacja naukowa. Zaistnienie nowego zjawiska w komunikacji oraz proces systematyzacji związanych z nim informacji — eksploracja teoretyczna i empiryczna PDF
Bartłomiej Wiejak Różnorodność jako wartość w employer brandingu na przykładzie komunikacji firm: Capgemini, IKEA, McDonald’s i PZU PDF
Bartosz Jastrzębski Afrykańczycy na wojennej ścieżce. Społeczne, kulturowe oraz komunikacyjne spory pogan i chrześcijan w III wieku n.e., na przykładzie „Oktawiusza” Minucjusza Feliksa PDF
Katarzyna Kordas-Shaginyan Związki prawa z literaturą rosyjską. Szkic dziejów rosyjskiego prawa w literaturze pięknej od X do XIX wieku PDF
Jędrzej Morawiecki Октябрята, пионеры, комсомольцы — pierwsze wzruszenia duchowe, erozja ideologiczna i kontestacja w wywiadach biograficznych rosyjskiego „pokolenia przełomu” PDF
Małgorzata Czapiga-Klag Narodziny w czasie pandemii — percepcja porodów domowych w kulturze tradycyjnej i we współczesnych mediach PDF
Kamil Olender Populizm i globalny kryzys demokracji w kontekście współczesnych mechanizmów medialnych PDF
Kaja Wójcik Redefinicja postrzegania ciała w dyskursie medialnym — ciałopozytywność i ciałoneutralność PDF
Leszek Pułka Współczesne gatunki dziennikarskie. Recenzja książki „Gatunki dziennikarskie w erze cyfryzacji. Teoria, etyka, prawo, praktyka”, red. K. Wolny-Zmorzyński (Adam Marszałek 2021) PDF
Jacek Grębowiec O jakości i etyce w fotografii (i komunikacji wizualnej). Recenzja książki „Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii”, red. K. Wolny-Zmorzyński i K. Doktorowicz (Adam Marszałek 2021) PDF
Justyna Arendarska Cyfrowa dyplomacja publiczna w społeczeństwie informacyjnym. Recenzja książki „The Digitalization of Public Diplomacy” Ilana Manora (Palgrave Macmillan 2019) PDF