Przejdź do głównego menu Przejdź do sekcji głównej Przejdź do stopki

Artykuły

Tom 17 (2022): Prowokacja, rozpad, trauma i… przyszłość – z punktu widzenia badaczy komunikacji społecznej

Wpływ treści politycznych na reakcje odbiorców kanału YouTube „Tygodnika NIE”

DOI
https://doi.org/10.19195/2082-8322.17.3
Przesłane
22 marca 2022
Opublikowane
26-09-2022

Abstrakt

Korzystanie z serwisów oferujących dostęp do treści wideo stało się jedną z powszechnych form odbioru treści umieszczanych w sieci. Niniejszy tekst podejmuje wątek posługiwania się jawnymi oraz niejawnymi odwołaniami do polityki w treściach umieszczanych na profilu YouTube „Tygodnika NIE”. Odwołania te, jak pokazują przeprowadzone badania, różnicują reakcje odbiorców na prezentowane treści. Podstawą analizy były przeprowadzone badania własne. Projekt badawczy opierał się na podejściu ilościowym, z zastosowaniem do obliczeń metod statystycznych oraz wnioskowania statystycznego.