• Tom 9 (2018): Metodologie i praktyki badawcze

Tom 9 (2018): Metodologie i praktyki badawcze

Wstęp

Strony redakcyjne i spis treści
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 1 - 7
Pobierz artykuł PDF
Metody, strategie, wyniki
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 11 - 12
Pobierz artykuł PDF

Kontekst analityczny

„From window cleaner to cardinal”: The story of an extraordinary media image
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 15 - 36
Pobierz artykuł PDF
Badanie komunikacji partii politycznych na podstawie fotografii publikowanych w Internecie
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 37 - 48
Pobierz artykuł PDF
Randki w sieci, czyli flirt w objęciach konsumpcjonizmu
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 49 - 56
Pobierz artykuł PDF
Wybrane przykłady komercjalizacji symboli narodowych i patriotycznych w Polsce
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 57 - 70
Pobierz artykuł PDF
Wizerunek Polski i polskich marek w oczach obcokrajowców mieszkających w Polsce
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 71 - 82
Pobierz artykuł PDF
Od cytryn po nowe fryzury i dragi, czyli o tym, jak prowadzić komunikację o nowotworach w czasach nieuwagi
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 83 - 95
Pobierz artykuł PDF
Konstrukcja komunikacji w reklamach leków i suplementów diety
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 97 - 106
Pobierz artykuł PDF
Wojna w Iraku oczami polskich i czeskich reporterów na przykładzie tekstów Pawła Smoleńskiego, Mariusza Zawadzkiego, Michala Kubala, Františka Šulca i Barbory Šámalovej
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 107 - 126
Pobierz artykuł PDF
Strzał celny na bramkę, czyli szansa na strzelenie gola — semantyczna analiza porównawcza terminologii sportowej w językach polskim i angielskim na przykładzie fragmentów komentarzy sportowych meczów piłki nożnej
Metodologie i praktyki badawcze, Strony 127 - 135
Pobierz artykuł PDF