Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Język Polski
English
Język Polski
toggle menu
O czasopiśmie
Ostatni numer
Spis numerów
Redakcja
Recenzenci
Zgłoszenia
Etyka
Polityka wydawnicza
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 18 elementów.
Dorota Płuchowska
,
Media jak z Matrixa. Niewidoczne maszyny w komunikacji społecznej w ujęciu teorii systemów
14-01-2021
Kamil Łyżwa
,
Rewolucja czy naturalna ewolucja? O roli nowych mediów w komunikowaniu politycznym
01-01-2011
Marianna Różalska
,
Rock jako nośnik treści. Analiza tematów piosenek z lat osiemdziesiątych XX wieku i drugiej dekady XXI wieku
14-01-2021
Paulina Popiół-Wojciechowska
,
Analiza pism Badaczy Pisma Świętego Strażnicy — Towarzystwa Biblijnego i Traktatowego Zarejestrowanego Związku Wyznania Świadków Jehowy z okresu PRL-u
01-01-2011
Izabella Tyborowicz
,
Praktykowanie choroby oraz jej imaginarium funkcjonujące w społeczeństwie na przykładzie spektaklu Anioły w Ameryce w reżyserii Krzysztofa Warlikowskiego
10-03-2021
Maurycy Graszewicz
,
Michał Ulidis
,
Motocykliści jako grupa komunikacyjna. Wizerunek wewnętrzny na podstawie badań empirycznych
31-12-2013
Dominik Lewiński
,
Snakeskin jacket. O medializacji gospodarki
31-12-2013
Ewa Baszak
,
The traditional figures of women in Sardinian cinema
24-01-2020
Jolanta Kępa-Mętrak
,
VI Kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, Gdańsk 22–24.09.2022. Media i społeczeństwo w erze platform, algorytmów i danych
27-02-2023
Elżbieta Woźniak-Łojczuk
,
Komunikat prasowy jako podstawowe narzędzie w działaniach media relations uczelni wyższych: Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego, Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Uniwersytetu Wrocławskiego
01-01-2011
Sylwia Dec-Pustelnik
,
Kobieta na dachu świata, czyli kilka słów o historii oraz wizerunku medialnym Wandy Rutkiewicz
11-09-2019
Dorota Burczyc
,
Nowy wymiar niepełnosprawności? Rozważania na temat wpływu pojęć na wizerunek osób z różnymi dysfunkcjami
30-06-2017
Grzegorz Zyzik
,
Wygrać z uprzedzeniami. Gry wideo w kształtowaniu postaw wobec wykluczenia społecznego
10-03-2021
Anna Strzałka
,
Dlaczego powinniśmy czytać Pudelek.pl? Co analiza portalu plotkarskiego mówi nam o społeczeństwie
12-04-2016
Maurycy Graszewicz
,
Michał Ulidis
,
Style życia. Zarys systemowej teorii i koncepcji badawczej
01-01-2011
Wojciech Jabłoński
,
Kampania prezydencka 2015 roku w Polsce — wybrane aspekty politycznej tanatologii
12-04-2016
Joanna Wardzała
,
Katarzyna Dojwa-Turczyńska
,
Wernakularna krytyka działań firm i marek w polskich cybermemach w obliczu wielokryzysowości. Casus wojny w Ukrainie
10-05-2024
Michael Fleischer
,
Z obserwacji demonstracji
26-09-2022
1 - 18 z 18 elementów