Sandra Caban Ocena kompetencji komunikacyjnej dziecka z zespołem Aspergera (OKKA) — własne narzędzie diagnostyczne PDF
Monika Czaińska „Verba dicendi” w dialogach jako przejaw stereotypizacji w postrzeganiu mamy i taty w serii książek „o Basi” Zofii Staneckiej i Marianny Oklejak PDF
Jan Zdunik Nauczyć umierania. Tanatopedagogika na lekcjach języka polskiego w liceum na przykładzie literatury najnowszej PDF
Kordian Bakuła [rec.] Irena Bogoczova, „Language Policy in the Czech Republic in the Context of the Situation in Slavic-Speaking Territories”, Uniwersytet Ostrawski, Ostrava 2021 PDF
Dominika Izdebska-Długosz [rec.] Марія Зелінська, „Комунікативна компетенція молодих носіїв польської мови західних областeй України” [Maria Zielińska, „Kompetencja komunikacyjna młodych użytkowników języka polskiego zachodnich obwodów Ukrainy”], POSWIT, Drohobycz 2018 PDF
Ewa Krauss [rec.] „Sprachbildung und Sprachkontakt im deutsch-polnischen Kontext”, red. Britta Hufeisen, Dagmar Knorr, Peter Rosenberg, Christoph Schroeder, Aldona Sopata, Tomasz Wicherkiewicz, współpr. Barbara Stolarczyk, Peter Lang Verlag: Berlin 2018, F.A.L., t. 62 PDF
Natalia Miksiewicz Szkolne zmagania z płcią. [rec.] Karolina Kwak, „Czy Kopciuszek musi być dziewczyną? Edukacja polonistyczna bez schematów rodzajowych”, Wydawnictwo Universitas, Kraków 2019, Edukacja Nauczycielska Polonisty PDF