Zaloguj
Zaloguj
Język Polski
English
Język Polski
toggle menu
O czasopiśmie
Numery
Komitet Redakcyjny
Rada Redakcyjna
Procedura recenzji
Zgłoszenia
Informacje dla autorów
Wskazówki redakcyjne
Zasady etyki
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 39 elementów.
Joanna Płoszaj
,
Krew i brud. Uwagi na temat estetyki oraz poetyki opisów śmierci w cyklu o wiedźminie Andrzeja Sapkowskiego
16-09-2021
Robert Dudziński
,
Seks, zbrodnie i seriale telewizyjne. Erotyka w produkcjach sensacyjno-kryminalnych Telewizji Polskiej w latach 1976–1989
13-03-2017
Agnieszka Nieracka
,
Wędrując z TARDIS przez „rozrywkowe supersystemy” albo jak niebieska budka policyjna ratuje (?) badaczy z opresji
28-07-2020
Katarzyna Kaczor
,
Barbara Świąder-Puchowska
,
Serial „Artyści” jako przykład telewizji jakościowej
16-09-2021
Anita Has-Tokarz
,
Kryminały (są) dla dziewczyn… — refleksje wokół cyklu detektywistycznego Karen Karbo o Minervie Clark
06-10-2022
Agata Koprowicz
,
Przymus przemiany. Serial „Hannibal” jako krytyka kultury terapeutycznej
17-09-2021
Alicja Mazan-Mazurkiewicz
,
„Szekspir uważał, że należałoby ich wszystkich powiesić…” — czyli o tym, jak wielka sztuka służy morderstwu. Cykl powieściowy Alana Bradleya wobec twórczości Williama Szekspira
16-09-2021
Agnieszka Smoręda
,
The breakthrough character of „The X-Files”: Genre hybridity and narrative structure
18-04-2019
Maciej Sztąberek
,
Jak wywołać grozę? Analiza porównawcza powieści i serialu „Terror”
30-12-2021
Adam Mazurkiewicz
,
„Role Playing Games” wobec tradycji. Na przykładzie aktualizacji figur gotyckiej wyobraźni w serii komputerowych gier „Diablo”
01-01-2011
Aleksandra Koszela
,
The Leviathans in the Television Series ‟Supernatural”
06-09-2017
Marcin Telicki
,
Serial „Westworld” — badanie etycznych granic „przesadnej przesady”
17-05-2024
Martin Boszorád
,
Populárna kultúra v znamení Prometea (vstupné poznámky a vyhliadky)
14-09-2021
Wojciech Kajtoch
,
Czy Szekspira da się „przerobić” na kryminał? O niektórych nowych, „uwspółcześniających” filmowych adaptacjach dzieł wielkiego dramaturga
16-09-2021
Juraj Malíček
,
Slovanská fantasy globálnym popkultúrnym fenoménom
16-09-2021
Michał Rogoż
,
Czas i przestrzeń w cyklu powieściowym Joanne K. Rowling o Harrym Potterze
01-01-2010
Martin Boszorád
,
Image(s) of the World’s End from Archtexts to Popular Culture (Example-Based Exposition)
17-05-2024
Ewelina Zuśka
,
Wspomnienia z Różyckiego. O heterotopicznych funkcjach bazaru w cyklu „Wampir z...” Andrzeja Pilipiuka
17-05-2024
Agnieszka Kruszyńska
,
Literatura popularna a kwestie społeczne. Przykład twórczości Tadeusza Dołęgi-Mostowicza
13-03-2017
Rafał Kochanowicz
,
„Game lore” — dodatek, podstawa i „granica” supersystemów
28-07-2020
Karol Poręba
,
Robi z nami to, co robi. O „Chwale supermanom…” Przemysława Witkowskiego (Recenzja: Przemysław Witkowski, „Chwała supermanom. Ideologia a popkultura”, Instytut Wydawniczy Książka i Prasa, Warszawa 2017, ss. 318.)
30-12-2021
Justyna Kowal
,
Frankensteinowska hybryda
28-07-2020
Zuzanna Hejniak
,
Realizacja mitu heroicznego na przykładzie cyklu wiedźmińskiego Andrzeja Sapkowskiego oraz mangi „Berserk” Kentarō Miury
17-05-2024
Olga Zadurska
,
(Pop)kulturowa kariera bohatera w dresie. Rekonesans
01-09-2014
Marta Kaprzyk
,
Ta śmieszna codzienność. Konwencje i źródła humoru w wybranych współczesnych komediach hiszpańskich
18-04-2019
1 - 25 z 39 elementów
1
2
>
>>