Igor Borkowski Papież Franciszek. Jaki jest, jakim go postrzegamy? — wizerunek w przestrzeni komunikacji konfesyjnej
Maurycy Graszewicz, Michał Ulidis Motocykliści jako grupa komunikacyjna. Wizerunek wewnętrzny na podstawie badań empirycznych
Jan Both The purpose and methods of shaping the image of local media on the example of the media market in Oława
Jakub Kalinowski The image of masculinity in the communication of extreme right-wing organization Proud Boys
Karolina Ziemka The image of a rebel woman in the Czechoslovak New Wave based on the Daises by Věra Chytilová
Tomasz Łukasz Nowak Od parodii małżeństwa po homorodzinę — o kształtowaniu wizerunku rodzin gejów i lesbijek w polskiej prasie codziennej na przykładzie „Gazety Wyborczej”
Sylwia Dec-Pustelnik Kobieta na dachu świata, czyli kilka słów o historii oraz wizerunku medialnym Wandy Rutkiewicz
Michał Ulidis Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji
Karina Stasiuk-Krajewska Komunikacja lekarz–pacjent a wizerunek lekarzy i podmiotów zdrowia publicznego
Igor Borkowski Rzecznictwo prasowe a kształtowanie wizerunku polskich zgromadzeń zakonnych. Teoria — praktyka — case study
Dorota Burczyc Nowy wymiar niepełnosprawności? Rozważania na temat wpływu pojęć na wizerunek osób z różnymi dysfunkcjami
Karolina Piechocka Analysis of the discourse of “Gazeta Polska Codziennie” about LGBT+ persons: Considerations in the context of the 2020 election campaign
Aleksandra Kumala Manipulated memory. Right-winged media narratives about homosexual prisoners of concentration camps
Joanna Wardzała, Katarzyna Dojwa-Turczyńska Vernacular critique of the actions of companies and brands in Polish cyber-memes in the face of multiple crises: The case of the war in Ukraine