Login
Register
Login
English
English
Język Polski
toggle menu
About the journal
Latest issue
All issues
Editorial Board
Reviewers
Submissions
Ethics
Publishing policies
Search articles for
Advanced filters
Published After
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Published Before
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
By Author
Search
Search Results
Found 72 items.
Barbara Kilijańska
,
Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie — rodzaje sieci i kierunki porozumiewania się
29-06-2015
Marcin Holdenmajer
,
Employing new communication methods during the political crises in the 1980s
31-08-2020
Maurycy Graszewicz
,
Michał Ulidis
,
Motocykliści jako grupa komunikacyjna. Wizerunek wewnętrzny na podstawie badań empirycznych
31-12-2013
Mariusz Wszołek
,
Dyferencje rynkowe w reklamie
29-06-2015
Mariusz Wszołek
,
Desemantization of communication in (packaging) design
10-03-2021
Dorota Płuchowska
,
Media as in The Matrix: Invisible machines in social communication from the perspective of systems theory
14-01-2021
Patrycja Kochanek
,
Komunikacja międzypokoleniowa w polskiej kulturze. Wyniki badań empirycznych
24-05-2018
Arkadiusz Haławin
,
Konstrukcja komunikacji w reklamach leków i suplementów diety
17-04-2019
Igor Borkowski
,
Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego
31-12-2013
Monika Paluch
,
Anna Rakoczy
,
Marianna Różalska
,
Dialogicality in scientific discourse: Analysis of the forms of introducing quoted speech
27-09-2022
Łukasz Maślanka
,
Wikileaks: pogromca mediów czy stare w nowym wydaniu?
31-12-2012
Mariusz Wszołek
,
Poetyka reklamy wiodącej
12-04-2016
Karolina Lachowska
,
Marcin Pielużek
,
Indymedia — model mediów społecznie zaangażowanych
01-01-2011
Joanna Paszek
,
Girl power! Femvertising jako nowy trend w komunikacji marketingowej. Analiza zjawiska na podstawie wybranych kampanii
24-05-2018
Tomasz Łukasz Nowak
,
Gdzie jest gej? O (nazwach) przestrzeni w pierwszych polskich pismach gejowskich
30-06-2017
Karina Stasiuk-Krajewska
,
Komunikacja lekarz–pacjent a wizerunek lekarzy i podmiotów zdrowia publicznego
30-06-2017
Leszek Pułka
,
Look into the sky. Komunikaty sacrum w przestrzeni polskiego miasta średniej wielkości
29-06-2015
Katarzyna Mieczkowska
,
Designing museum communication for people with special needs
20-07-2023
Weronika Madryas
,
Ponowna instytucjonalizacja public relations a błędy popełniane przez strażników „ducha informacjonizmu”
30-06-2017
Zbigniew Chmielewski
,
Pryncypia i kompromisy etyczne w zakresie komunikowania nadchodzącego pokolenia dziennikarzy, PR-owców, urzędników - refleksje badawcze
29-06-2015
Michał Grala
,
Wizerunek komunikacyjny zakładów pogrzebowych w Polsce
01-01-2011
Jakub Kalinowski
,
The image of masculinity in the communication of extreme right-wing organization Proud Boys
31-08-2020
Aleksander Woźny
,
Doctor-patient communication from a hermeneutic-orchestral perspective: On narrative medicine, a field of research still poorly recognized in Poland
20-07-2023
Kamil Olender
,
Wartości czołowych kandydatów na prezydenta w wyborach 2015 r. na przykładzie wpisów Andrzeja Dudy, Bronisława Komorowskiego i Pawła Kukiza w serwisie Facebook
24-05-2018
Igor Borkowski
,
Papież Franciszek. Jaki jest, jakim go postrzegamy? — wizerunek w przestrzeni komunikacji konfesyjnej
30-06-2017
1 - 25 of 72 items
1
2
3
>
>>