Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Język Polski
English
Język Polski
toggle menu
O czasopiśmie
Ostatni numer
Spis numerów
Redakcja
Recenzenci
Zgłoszenia
Etyka
Polityka wydawnicza
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 72 elementów.
Barbara Kilijańska
,
Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie — rodzaje sieci i kierunki porozumiewania się
29-06-2015
Marcin Holdenmajer
,
Employing new communication methods during the political crises in the 1980s
31-08-2020
Maurycy Graszewicz
,
Michał Ulidis
,
Motocykliści jako grupa komunikacyjna. Wizerunek wewnętrzny na podstawie badań empirycznych
31-12-2013
Mariusz Wszołek
,
Dyferencje rynkowe w reklamie
29-06-2015
Mariusz Wszołek
,
Desemantyzacja komunikacji w projektowaniu (opakowań)
10-03-2021
Dorota Płuchowska
,
Media jak z Matrixa. Niewidoczne maszyny w komunikacji społecznej w ujęciu teorii systemów
14-01-2021
Patrycja Kochanek
,
Komunikacja międzypokoleniowa w polskiej kulturze. Wyniki badań empirycznych
24-05-2018
Arkadiusz Haławin
,
Konstrukcja komunikacji w reklamach leków i suplementów diety
17-04-2019
Igor Borkowski
,
Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego
31-12-2013
Monika Paluch
,
Anna Rakoczy
,
Marianna Różalska
,
Dialogiczność w dyskursie naukowym. Analiza form wprowadzania mowy przytaczanej
27-09-2022
Łukasz Maślanka
,
Wikileaks: pogromca mediów czy stare w nowym wydaniu?
31-12-2012
Mariusz Wszołek
,
Poetyka reklamy wiodącej
12-04-2016
Karolina Lachowska
,
Marcin Pielużek
,
Indymedia — model mediów społecznie zaangażowanych
01-01-2011
Joanna Paszek
,
Girl power! Femvertising jako nowy trend w komunikacji marketingowej. Analiza zjawiska na podstawie wybranych kampanii
24-05-2018
Tomasz Łukasz Nowak
,
Gdzie jest gej? O (nazwach) przestrzeni w pierwszych polskich pismach gejowskich
30-06-2017
Karina Stasiuk-Krajewska
,
Komunikacja lekarz–pacjent a wizerunek lekarzy i podmiotów zdrowia publicznego
30-06-2017
Leszek Pułka
,
Look into the sky. Komunikaty sacrum w przestrzeni polskiego miasta średniej wielkości
29-06-2015
Katarzyna Mieczkowska
,
Projektowanie komunikacji w muzeum dla osób ze specjalnymi potrzebami
20-07-2023
Weronika Madryas
,
Ponowna instytucjonalizacja public relations a błędy popełniane przez strażników „ducha informacjonizmu”
30-06-2017
Zbigniew Chmielewski
,
Pryncypia i kompromisy etyczne w zakresie komunikowania nadchodzącego pokolenia dziennikarzy, PR-owców, urzędników - refleksje badawcze
29-06-2015
Michał Grala
,
Wizerunek komunikacyjny zakładów pogrzebowych w Polsce
01-01-2011
Jakub Kalinowski
,
Obraz męskości w komunikacji skrajnie prawicowej organizacji Proud Boys
31-08-2020
Aleksander Woźny
,
Komunikacja z pacjentem z perspektywy hermeneutyczno-orkiestralnej. Rzecz o wciąż słabo rozpoznanej w Polsce medycynie narracyjnej
20-07-2023
Kamil Olender
,
Wartości czołowych kandydatów na prezydenta w wyborach 2015 r. na przykładzie wpisów Andrzeja Dudy, Bronisława Komorowskiego i Pawła Kukiza w serwisie Facebook
24-05-2018
Igor Borkowski
,
Papież Franciszek. Jaki jest, jakim go postrzegamy? — wizerunek w przestrzeni komunikacji konfesyjnej
30-06-2017
1 - 25 z 72 elementów
1
2
3
>
>>