Magdalena Maziarz Naprawdę jaka jest? Edukacja medialna i jej najbliższa przyszłość w polskiej szkole
Igor Borkowski Kategoria publiczne–prywatne w komunikacji zewnetrznej klasztorów klauzurowych w Polsce. Badania własne
Jan Both The purpose and methods of shaping the image of local media on the example of the media market in Oława
Elżbieta Woźniak-Łojczuk Komunikat prasowy jako podstawowe narzędzie w działaniach media relations uczelni wyższych: Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego, Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Uniwersytetu Wrocławskiego
Paweł Urbaniak Innowacyjne instrumenty odpowiedzialności mediów w wybranych europejskich systemach medialnych
Adam Szynol Obcy kapitał w polskiej prasie ze szczególnym uwzględnieniem dzienników regionalnych w dwadzieścia lat po przełomie
Anna Granat Web publishing as a receiver’s reaction to the mass media message in the interaction process
Dorota Płuchowska Media as in The Matrix: Invisible machines in social communication from the perspective of systems theory
Wojciech Sitarz Kryzys ukraiński w rosyjskich mediach. Dziennikarstwo w warunkach wojny informacyjnej
Nikodem Klata Freak fights — from patostreaming to the fastest growing streaming programs: Will the media be dominated by a culture of violence and humiliation?
Rrapo Zguri, Iris Luarasi Times of crisis as “golden times” for propaganda: PR propaganda in Albanian media